Obowiązek informacyjny na podstawie artykułu 13 RODO
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest GardenWay sp. z o.o. z siedzibą w Warszawa przy ul. Stępińskiej 22/30, 00-739, Warszawa, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001068489 posiadającą NIP: 5272674525 i REGON: 146039090 (dalej „My”, „sklep internetowy”).
Jak się z nami skontaktować, żeby uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych?
Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Almos-2
w Warszawie, z siedzibą ul. Zabraniecka 82/312, 03-787 Warszawa
Inspektorem Ochrony Danych jest firma Almos2, e-mail: biuro@almos-2.pl kom. 604 246 025
Skąd mamy Twoje dane?
Otrzymaliśmy je od Ciebie podczas kontaktu z nami, a także później, w z zapytaniami płynącymi od państwa
Jaki jest cel i podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych przez sklep internetowy?
Przetwarzamy Twoje dane osobowe, ponieważ jest to niezbędne do wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do:
- umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania ze sklepu internetowego , w tym dokonywania transakcji
- zakładania i zarządzania Twoim kontem lub kontami, oraz zapewnienia obsługi Twojego konta, transakcji oraz reklamacji
- obsługi zgłoszeń, które do nas kierujesz (np. przez formularz kontaktowy oraz telefon);
- kontaktowania się z Tobą, w tym w celach związanych ze świadczeniem usług.
- Dodatkowo, przepisy prawa wymagają od nas przetwarzania Twoich danych dla celów podatkowych i rachunkowych.
Przetwarzamy też Twoje dane osobowe w celach wskazanych poniżej, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu sklepu internetowego , którym jest:
- monitorowanie Twojej aktywności w sklepie internetowym obejmującej np. wyszukiwanie słów kluczowych oraz odwiedzanie stron
- dopasowanie treści zgodnie z uprzednio przeglądanymi przez Ciebie treściami
- kontaktowanie się z Tobą, w tym w celach związanych z dozwolonymi działaniami marketingowymi, poprzez dostępne kanały komunikacji, w szczególności i za Twoją zgodą – przez e-mail oraz telefon;
- organizacja konkursów oraz akcji promocyjnych, w których możesz wziąć udział;
- windykacja należności
- prowadzenie analiz statystycznych;
- przechowywanie danych dla celów archiwizacyjnych, oraz zapewnienie rozliczalności (wykazania spełnienia przez nas obowiązków wynikających z przepisów prawa).
W celu realizowania działań marketingowych sklep w niektórych sytuacjach wykorzystuje profilowanie. Dzięki automatycznemu przetwarzaniu danych sklep dokonuje oceny wybranych czynników dotyczących Użytkowników w celu analizy ich zachowania lub stworzenia prognozy na przyszłość. Pozwala to na odpowiednie dopasowanie wyświetlanych treści do preferencji i zainteresowań Użytkownika.
Zgodę na przetwarzanie danych osobowych, możesz wycofać w dowolnym momencie w ten sam sposób jak ją wyraziłeś. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe dopóki nie wycofasz zgody.
Jakie masz uprawnienia wobec sklepu internetowego w zakresie przetwarzanych danych?
Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, a także prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.
Komu udostępniamy Twoje dane osobowe?
Twoje dane osobowe udostępniamy podmiotom wspierającym nas w świadczeniu tobie usług. Są to firmy świadczące usługi
- logistyczne i transportowe ( m.in. DPD, DHL, GEIS oraz PEKAES)
- płatnicze ( PAYU, PAYPALL, PAYPO)
- kredytowe ( Santander Consumer Bank )
- marketingowe (Google , Facebook)
- IT ( Thulium, Linker, wFirma)
- montażowe.
Jak długo przechowujemy Twoje dane osobowe?
Przechowujemy Twoje dane osobowe przez czas obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy i obsługi reklamacji
- wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych,
- statystycznych i archiwizacyjnych,
- maksymalnie przez okres 10 lat od dnia zakończenia wykonania umowy.
Czy przekazujemy Twoje dane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego?
Twoje dane osobowe będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy tylko wtedy gdy jest to konieczne oraz w oparciu o odpowiednie zabezpieczenia prawne, którymi są standardowe klauzule umowne ochrony danych osobowych, zatwierdzone przez Komisję Europejską.
Polityka plików „cookies”
Czym są pliki „cookies”?
Poprzez pliki „cookies” należy rozumieć dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. „Cookies” zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
Do czego używamy plików „cookies”?
Pliki „cookies” używane są w celu dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych. Używane są również w celu tworzenia anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają zrozumieć w jaki sposób użytkownik korzysta ze stron internetowych co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości, z wyłączeniem personalnej identyfikacji użytkownika.
Korzystamy też z usług podmiotów trzecich, które wykorzystują pliki cookies w następujących celach: monitorowanie ruchu na naszych stronach, zbieranie anonimowych, zbiorczych statystyk, które pozwalają nam zrozumieć, zachowanie użytkownika na stronie, wykorzystanie narzędzia do komunikacji; integracja z portalem społecznościom; marketing internetowy. Wśród podmiotów są: Google, Facebook, PAYU, PAYPO, Thulium oraz Criteo.
Czy pliki „cookies” zawierają dane osobowe
Dane osobowe gromadzone przy użyciu plików „cookies” mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika. Takie dane są zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym.
Usuwanie plików „cookies”
Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików „cookies” na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików „cookies” w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
Ograniczenie stosowania plików „cookies”, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej.